خبرهای داغ:

بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان در  محکومیت اهانت فتنه‌گران به شهید حاج حسین همدانی

همدان- تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان در  محکومیت اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید حاج حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۲۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان در  محکومیت اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید حاج حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: فتنه فتنه‌گران علیه جمهوری اسلامی ایران لکه ننگ دیگری به کارنامه آن‌ها اضافه کرد. بار دیگر در عاشورای حسینی شاهد حرمت‌شکنی یزید زمان (میر حسین موسوی) علیه قهرمان ملی و فرزند برومند این ملت و انقلاب، حاج حسین همدانی، حبیب حرم، سرلشگر سرافراز و فرمانده ارشد مبارزه با داعش داخلی در فتنه ۸۸ و داعش عراق، سوریه و مدافع حرم حضرت زینب (س) بودیم.

به مزدورانی همچون میر حسین موسوی که هم پیمان و یاریگر استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند باید گفت که امنیت و آزادی بیان و قلم را مرهون خون پاک  شهدایی همچون همدانی‌ها، سلیمانی‌ها و تمام شهدای عزیزمان هستید که در سایه امنیت به وجود آمده به این قهرمانان و پر افتخاران هتک حرمت می‌کنید.

این بیانیه می‌افزاید: اهانت توسط سران فتنه یک امر طبیعی برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌باشد تا جایی که در فتنه ۸۸  اهانت را به اوج رسانده و با هلهله، کف زدن و پرتاب سنگ به نمازگزاران ظهر عاشورا حرمت امام شهیدمان، امام حسین (ع) را شکستند و نشان دادند که برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ خباثتی مضایقه نمی‌کنند.

در این بیانیه آمده است: صدور بیانیه میر حسین موسوی، نشانگر جریان برانداز و معاند در فتنه ۸۸ نسبت به دلیری و هوشیاری شهید همدانی در سرکوبی و خاموش کردن این بحران می‌باشد. این چهره منفور ادبیاتی همچون دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و منافقان نسبت به شهیدان و سرکوبگران فتنه دارد.

این بیانیه می‌افزاید: رزمندگان و بسیجیان تیپ پر افتخار انصارالحسین (ع) استان همدان با محکوم کردن تمام بیانیه‌ها و حرکت‌های پلید فتنه‌گران که همواره در قالب نقشه‌های شیطانی علیه انقلاب اسلامی می‌باشد، اعلام می‌دارد بیانیه‌های توهین‌آمیزی از این دست ذره‌ای از رشادت‌ها و دلیری‌های شهید سرلشکر حاج حسین همدانی کم نخواهد کرد بلکه به محبوبیت این شهید بزرگوار می‌افزاید و در پایان خواستار اشد مجازات برای این خائن به شهدا و انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

نام شهدا جاودانه و راه شهدا پاینده باد

تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار